THỰC TẾ SỬ DỤNG TÀI LIỆU BỔ TRỢ TẠI CÁC LỚP TIẾNG ANH CƠ BẢN BẬC 3/6 Ở KHOA TIẾNG ANH CHUYÊN NGÀNH TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ, ĐẠI HỌC HUẾ
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (218-235) (Tiếng Việt)References
Clarke, D. (1989). Communicative theory and its influence on materials production. Language Teaching, 22(2), 73-86.
Edge, J. (1993). Essential of English language teaching. London: Longman.
Garnier, D. (2002). Textbook selection for the ESL classroom. Southern Alberta Inst. of Technology. Eric Digest, 1-2.
Johansson, T. (2006). Teaching materials in the EFL classroom. Växjö: Växjö University School of Humanities.
McGrath, I. (2002). Materials evaluation and design for language teaching. Edinburg: Edinburg University Press.
Nguyen, V. (2011). Phát triển tài liệu bổ trợ để dạy kĩ năng nói cho sinh viên chuyên Anh năm thứ nhất tại Trường Đại học Phương Đông. Hà Nội: Đại học Phương Đông.
Peacock, M. (1997). The effect of authentic materials on the motivation of EFL learners. ELT Journal, 144-156.
Reddy, R. (2013). Supplementary materials to enhance language skilss of leaners. International Journal of Social Science & Interdidciplinary Research, 143-150.
Richards, J.C. (2003). Curriculum development in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
Sheldon, L. (1988). Evaluating ELT textbooks and materials. ELT Journal, 42(4), 237-246.
Tomlinson, B. (1998). Materials development in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
Tomlinson, B. (2011). Materials development in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
Ur, P. (1996). A course in language teaching: Practice & theory. Cambridge: Cambridge University Press.
Watanapokakul, S. (2011). Supplemenary materials for active learning: Development and implementation. E-Journal for Researching Teachers, 4(1), 1-22.
Refbacks
- There are currently no refbacks.