Open Journal Systems
Journal Help
User
Username
Password
Remember me
Language
Select Language
English
Tiếng Việt
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Font Size
Keywords
American culture
Chuẩn đầu ra, nhận thức, ngành tiếng Pháp
Culture-specific items
Curriculum
Cộng hưởng ngôn ngữ-văn hóa, khác biệt ngôn ngữ-văn hóa, giọng tiếng Anh, thái độ ngôn ngữ
English for specific purposes (ESP)
English learning and teaching
English majors
Nghe mở rộng, kỹ năng nghe, sinh viên không chuyên
Tiếp xúc ngôn ngữ, pha trộn ngôn ngữ, cấu trúc, ngôn ngữ Anh-Việt
comparison
discourse analysis
intercultural competence
needs analysis
portfolio
practice
professional development
reading comprehension
strategies
teaching
đánh giá
Home
About
Login
Register
Search
Current
Archives
SUBMISSIONS
Home
>
Archives
>
Vol 1, No 3 (2017)
Vol 1, No 3 (2017)
TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA
Table of Contents
Articles
THE EFFECTIVENESS OF PRESENTING AND PRACTISING ESP VOCABULARY IN MINIMAL CONTEXT: A STUDY AT THUONGMAI UNIVERSITY
Hoàng Thu Ba
PDF (261-273)