Open Journal Systems
Journal Help
User
Username
Password
Remember me
Language
Select Language
English
Tiếng Việt
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Font Size
Keywords
American culture
Culture-specific items
Curriculum
Edmodo, giao - nộp bài tập, kỹ năng
English for specific purposes (ESP)
Genre, genre analysis, genre-based activities, language teaching, writing skills
Hoán dụ ý niệm, hoán dụ phổ quát, ngữ nghĩa học tri nhận, thành ngữ biểu thị cảm xúc vui
Reading passages, genre analysis, textbook evaluation
V1-eo V2, ngữ pháp tiếng Hàn, ngữ nghĩa
comparison
discourse analysis
intercultural competence
needs analysis
portfolio
professional development
reading comprehension
strategies
teaching
Đọc mở rộng, phản hồi, sinh viên năm nhất, câu lạc bộ đọc sách tiếng Anh mở rộng
đánh giá
Ẩn dụ ý niệm, đồ vật, tục ngữ, tiếng Hán
Home
About
Login
Register
Search
Current
Archives
SUBMISSIONS
Home
>
Archives
>
Vol 1, No 3 (2017)
Vol 1, No 3 (2017)
TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA
Table of Contents
Articles
THE EFFECTIVENESS OF PRESENTING AND PRACTISING ESP VOCABULARY IN MINIMAL CONTEXT: A STUDY AT THUONGMAI UNIVERSITY
Hoàng Thu Ba
PDF (261-273)